Thursday, 6 October 2011

membersihkan dinding sekolah n' perang dunia ke 4...

asalamualaikum, 
tengah wat pe tu?nak tahutak?hari tu saya,dayana n' my group, IRDINA,AQILAH (F)
AQILAH (H) and HUMAIRAH bersihkan dinding sekolah kite orang...best!masa mula-mula,Aqilah h ingatkan Irdina geli nak wat kerja menyental dinding sekolah,maklumlah orang bandor....tapi aqilah h tak cakaplah dengan sesiapa sebab dia takut irdina marah....Rupa-rupanya,sangkaan aqilah h salah!!!
Irdina yang paling rajin sekali menyental dinding yang penuh gengan rumput....NAK TAHU MACAM MANA SAYA BOLEH TAHU??? macam nie,masa rehat Aqilah h bagitahu dengan muka sepuluhsen...nasib baik kawan aq yang bernama irdina nie tak marah kalau tidak...habis muncung 10 cm ish...ish...ish!!
mmm...lepas habis satu tembok kiteorng buat baru kita orang rehat....Tiba-tiba aqilah f bagi cadangan untuk suruh budak lelaki ambilkan air...sebab nanti senang nak wat kerja...seterusnya...okeylah semua setuju.....n' then...kite semua rendam kaki dalam besin yang telah diisi air oleh budak lelaki yang baik tu...best!sejuk!jgn jelezs!bila dah kotor air tu irdina kata buang jelah air tu...tapi semua tak setuju sebab masih boleh pakai lagi!irdina pun ikut jerk lah...lepastu kita nampak nik n' the gang so irdina mintak tolong diaorng ambilkan air tapi dia orng kata kan masih banyak!!so irdina pergi tuang kat tanah air dalan besintu...ish3! membazir!lepastu mulalah perang dunia ke 4...tapi sekarang dah baik dah...well!d.i.a.a always together!!!oklah kiter sambung nanti nye!!!bye!!!muahhh!! <3!!!!


No comments:

Post a Comment