Friday 28 October 2011

aduii!!

Add caption
                                                              asalamualikum....
hei..korang nak tahu aku baru teringat ader pertandingan senam robik dekat sekolah..best!tapi aku takut kalau kumpulan aku ngan aku malu cam ne?sedih beb!tapi kalau tak malu pown..step nanti mesti terluper....aduii!nie yang tak best nie...satu group cikgu kate tak kisah berape orang .... aku nak sikit jerk tapi irdina ngan aqilah(h) cakap ramai-ramailah...lagi best!adui!kalu ramai - ramai susah nak atur step...tapi kalau sikit malulah pulak!adui!nie yang aku benci nie!aku nak kumpulan kite dalam 4-6 orang jerk!tak nak ramai2....tak syoklah!mmm....korang temgoklah gambo nie....aku nak tunjuk kan mase kiteorng sambut befsday...dekat dalam kelas!makan chiken chop...huhu...delicious!









No comments:

Post a Comment