Friday, 28 October 2011

i'm very lazy today...why?because...

asalamualikum....
what i'm doing?You always know I love to edit blog right?that what i'm do now....okey!hye...do you know i'm very lazy today you know?why?because...takkan kau tak tahu mak aku tak de kat umah ....lepas tu...aku tak leh nak tido semalam...sekarang ngantuk tapi kena ajar adik....kau paham2 lah...adik aku tu macam senang nak diajar!susah tau....korang tu kira beruntung tak de adik pemalas...korang tahu...kalau esok dia nak seni..malam nie die bagi tahu....kalau tak de?dia bising...tak nak gi sekolah....tapi kena gi sekolah jugak...tapi kalau tak dipakse tak nak jugak...lepas tu adik aku lagi satu...ashik...mengade-ngade ajer...macam mana aku tak de darah tingi?setiap hari ashik marah ajek!entah2 dose banyak sebab marah dia org!geram betul...lagi2 masa mak aku tak de kat umah nie...lagi menjadi-jadi perangai die ornag yang abg aku nie...sebok ngan telepon...die jerk...bukan nak tolong aku yang konon nye baik nie .... ish ish ish...tak patut beb..sedih beb...aduh sebulan lebih kena macam nie....eh! aku nak tunjuk korang gambar cikit ni..pasal family aku...
my family...


asal muke irfan macam pelik ajek???



me.my brother,min2,irfan & ijal...




No comments:

Post a Comment