Thursday 27 October 2011

macam-macamlah....

asalamualaikum...
semalam...aq gi rumah mak usu tau..beslah jugak!first of all...mak aq nak gi ambik baju..tapi nak ambik nenek aq dululah kan...lepastu mak aku dropkan aku ngan abang aku dekat umah sedara aku....mula-mula...datang memang lh best tapi....korang bacalah dulu...
 masa mula-mula datang sedara aku belajar...memanglah...dia belum habis periksa...aku dah....so aku temanlah dia...masa tu abang dia pown ade....tengah belajar jugak... makcik aku tak de masa tu...so aku baca jerk lah buku yang ader kat situ...lepastu..abang sedara aku bukak laptop die....abang aku pa lagi...joinlah....aku ngan sedar ak masih lagi terpinga-pinga dekat atas meja tu..
   lepas tu aku pun join main laptop.....kitaorang tengok youtube  bestlah sebab youtube dia tak berhenti2 ...... internet laju jerk.....kyusyuk aku tengok...citer boboiboy jerk tapi episod yang aku belum tengok....so bestlah!
    masa pukul 12:00 p.m.....kitaorang nak makan tengah hari lah kan...tapi....iqah lupa nak masak nasi...nasib baik budak lelaki belum datang lagi...bibik diaorg dah balik sebab tu aku kena tolong apa yang patut ditolong....betul tak?lepas tu kelam kabut aku ngan iqah masak nasilah...panas kan lauklah...what everlah.....tiba-tiba jerk mak long kite balik....aduh! macam mana nie?nasi belom masak...nasib baik mak long tak marah......fuhh!
   lepas tu kiteorg sembahyang....leps sembahyang aku dengan iqah nak tido jap..ape lagi terbongkanglah atas katil...tapi malangnye....sajer jerk tu aku tak leh tido pown...oklah aku tak leh tido...yang sedare aku dah tidolah..so...apa lagi memangdangkan ader handphone kat sebelah...mainlah!game dah tunggu tu..muhahaha....macam gitulah...tapi lepas 15 minit...iqah dah bangun..terdetik jugak dalam hati nie,,,cepat giler die nie tido.sihat ker tak?ker dah terkencing dalam seluar?entah!lantaklah!kisah pulak aku!hahaha...taklah aku tak cakap macam tu pown...oklah dia dah bangun aku okey jerk...aku terus cakap nak turun minum air...tibe2 dia nak ikut..ough!menyeboklah die nie...rupe2 nye dia nak bersiap nak gi sekolah agame..ohh!baru tahu..lepas dah minum air aku gi join budak lelaki dekat depan...mase tu..dia orng tengah nengok tv...ape yang aku nak wat tengoklah jugak!
  lepas tu dia owg semua bukak laptop...nie yang best nie....iqah dah gi sekolah agame..aku dah tak kawan nie...cam ne?tapi tak pe aku cool jerk!kiteorng tengok youtube pasal upin dan ipin...alah citer budak budaklah...aku on jerk...tengoklah!biler tengok...huh!sedih beb...pasal nak sambut hari raya tampa opah dia....nie yang tak tahan nie....nak nangis tapi controllah..ape lagi?lepas dah abis upin & ipin...aqib ader tun juk satu vidio nie...the malaysian boy...tapi ader hantu...seram...takut aku dibuatnye..tapi hantu tu hantu malaysia jugak tu yang abang sedare aku cakap....oklah yang lain tu...nantilah aku citer malaslah...bye!




No comments:

Post a Comment