Wednesday 26 October 2011

sedih tau..awak tak ahu....mm..mm..



asalamualikum...
awak tahu tak pagi tadi...huhu...first of all...keluarga aku gi hantar mak ngan ayah aku dekat masjid sultan abu bakar yang dekat ngan zoo tu...sebenarnye..mak ngan ayah aku nak gi _ _ _ _ _ tau...yang tu biarlah rahsia..tapi yang pasti beliau pergi lebih dari 2 minggu...sedih..mula2 aku ingatkan tak delah sedih sangat tapi bila tengok mak aku nangis...sedih beb..hanya ALLAH jerk yang tahu...tapi aku control jerk....tapi sedihlah..lepastu bila sampai jerk dekat masjid tu .... ayah aku pulak nangis...masa tu sekali lagi aku control diri aku untuk nampak cool jerk tapi aku nie perempuan kalau dah rasa syahdu tu cepat jerk air mata nie keluar...sedih yang tak terhingga beb...huhu...tapi tak de org tahu aku nangis masa tu...tapi bila mak aku nak berlepas ...sekali lagi kite berpeluk dan yang pasti menangis...masa nilah aku tak leh tahan...sedih yang nie lain daripada yang lagi stau tadi....time nie...perh!tak tahan seyh....tapi yang pasti dalam hati aku masa tu aku nak mak ngan ayah aku selamat pergi selamat balik...tu jerk.....huhu...lepas mak aku naik bas...aku konon nye...nak masok dalam keretalah kan ngan adik2 aku yang lain...masa dalam kereta tu....cair terus aku .....menangis tak leh...hentilahkan...tapi aku tetap control.....aku kan selalu control....tak kan tak tahu....yelah masa tu adik akukan ader tak kan tak control air mata kut....aku kena kuat!tapi biler bas yang mak aku naik untuk gi ke _ _ _ _ _ bergerak kan aku adik beradik bye-bye mas atu sebak beb...kali nie aku tak leh tahan empat titik jatuh tapi cepat2 aku lap....fuhh!nasib tak de orang nampak...tapi lagi sekali aku harap mak ngan ayah aku selamat amin!

1 comment: