Monday 24 October 2011

nak dengar ker tak???

asalamualikum...
nak dengar  lagu yang D.I.A.A cipta tak??kalau nak terus kan membaca...kalau tak nak...follow blog nie..n then...pergi dari sini...


kite berkenalan hanya dalam kedai tutti fruity,
kau hantar tutti fruty buat untuk aku makan,
ooo..sedapnye tutti fruity...

dan pabila kau beri aku tutti fruity lagi,
ku dah muak tapi ku makan jugak,
ooo....nikmatnye tutti fruity...

bagaimana,harusku makan,
kalauku tak makan,
nanti engkau yang marah...
perlukah aku beri kucingku makan?
kalau beri kucing makan nanti mati pulak...
 
banyak tutti fruity yang telah ku terima,
banyak juga lemak yang bertepek di badan,
kini badanku dah naik sepuluh kilo,
walaupun engkau tahu aku dah gemuk,
engkau tetap beri aku tutti fruity...

pabila kau bari aku tutti fruity lagi,
ku terus simbah di muka mu,
oooo..padanlah muka kamu...

dan ketika itu...kau sudah pown marah
aku nampak gigimu sudahlah tajam...
kepala pula sudah tumbuh tanduk....
aku terus cabut lari...

keeokan harinye ,
ku nampak engkau dengan perempuan lain,
aku pulak yang tumbuh tanduk,
dan tendang engkau....
aku pown ketawa....

                     ~~~~~~tamat~~~~~
                                             mengikut melodi cinta uka buku...
                                                                                                    tq...to najwalati 


No comments:

Post a Comment