Sunday 20 November 2011

5A UPSR MENJADI MILIK AKU!!

ASALAMUALAIKUM....
17/11/2011...HARI YANG PALING DINANTIKAN DAN MENDEBRKAN SEMUA PELAJAR DARJAH ENAM THUN 2011...naper?korang nak tahu...ambik result upsr lah......seram beb!kauorg tak tahu...bergetar camne aku......ngan....geng D.I.A.A mla mula...ustazah susilawati yang k hormati beritahu walau apa-apa pown ter jadi korang kena terima ingat tu...masa tu aku punye jantung dah longr da...seram!seram!lepastu ustazah suruh kiteorg pergi wat olat hajat...semua classmate aku aku jerk....NO RESTPON!meang lah saper tak takut dah lah semua org tahukan UPSR adalah ujian terbesar pertama bagi alam persekolhan......lepas abis wat solat hajat kiteorg masuk kelas...main batu seremban sambil dengar lagu..aku dah agak-agak lupa sikit pasal result...ALHAMDULILAH..lepastu...tibe2 cikgu diana suruh beratur....MATILAH AKU!PUTUS JANTUNG KU!SERAM!lepastu kiteowg makan rehatlah katakan.....lepastu tibalah masa perut aku memulas....nak muntahlah..nak terberak lah.....takot!seram!lepastu...guru besar....bagi taklimat ringkas...daam hati aku dah tergiang-ngiang...cepatlah....DEBARAN SEMAKIN TERASA....org pertama EIFA DIYANA..okey jek releks....lepastu dah ramai tibe-tibe irdina adoi....matilah aku....tibe-tibe nnama aku...alhamdulillah......terima kasih allah...keluar dari dewan aku terus peluk irediana dan terus menumpahkan air mata yang b ertakung....tibe2 ustazah pulak yang peluk...sedih!sedih!sedih!lepastu cikgu syarifah n' then cikgu marliana....dan...semua org.....dalam group aku...iaitu D.I.A.A dapat 5A....power!oklah bye..............

No comments:

Post a Comment