Tuesday, 15 November 2011

penat jerk aku berdebar-debar...

oi...eh...sory...asalamualaikum....mmmm....korang nak tahu arie nie aku ade sedikit adventure...tapi sebelum ape ape pwn..hope sape yang amik SPM taun nie semoga berjaye...huhu! :)...mmm...ape yang aku ber debar?tu yang krang nak tahu kan..mmm..arie nie adik aku hilang...bertuah punye budak ...menyusahkan aku jerk...betul tak...nasib baik aku tak gi sek agame tadi..boleh tolong bibik aku carikan...korang nak tahu...mula2 aku bangu dari tido sekali tengok bibik aku tengok kecoh2 ngan nenek aku  cakap irfan tak de lah ape lah...aku dalam hati ape lagi...dah kena culik ker adik aku nie..sekali aku ngan bibik aku bercadang nak gi sekolahnai basikal..aku degan uke rela nye...terima cadangan itu...best ape....tapi malu sikit kat sekolah biler nampak nabillah...semua tengok...alif,hanel,afifa,najwa pown ader...sekali bler cari - cari tak de aku pown baliklah..lepa tu gi rumah kawan adik aku,hakim...eh!lupe pulak adik aku yang hilang nie.irfan ..lupe aa nak cakap....lepas tu bibik hakim tu kate hakim pown lom balik..cuak dah aku...jantung dah semakin berdevar nie..seram!lepas tu..dia minta no.telepon..okeylah..bibik aku agi lepa tu..kitaorg nak cari kat sekolah lagi nasib baik masa dalam perjalanan bibik hakim telepon yang hakim ngan irfan dah baik...dalam hati aku rasa macam nak pijak budak bertuah nie...ish!menyusahkan!dah lah bye....

No comments:

Post a Comment