Wednesday 9 November 2011

lawatan.....sehari!

hye....what are you doing?hah?mmm....daripada tak tahu nak wat pe baik bace blog aku nie...lagi bet kan....haha!jgn bace jerk....follow la jugak....tak kan tu pown nak ajar!ish!....tak lah saje jerk nak marah...marah!mmm..korang semua nak tahu ari nie aku gi lawatan tapi....sehari jerk....sedih beb!ough!lupe pulak...tak leh cakap beb beb...nanti aqilah hatta marah...nanti aku tujuk photo dia sabar nye.....mmm.....pagi tadi ku rasa malas giler nak datang sekolah tapi biler kakti kata nak gi lawtan ak...terus aku bangun...tere tak?ohhh memang!lepas tu aku gi lahekolah....best main batu seremban nie batu dia....tengok ehh!
hah! nie lah batu seremban!muqsith punye..dulu aku main ashik tersetak jerk tapi it's okey...now!ough......tangan?tu tangan aqilah fadzil..masa nie...kita orang main bertige....of coz....aku,irdina ngan aqilah fadzil....aqilah hatta mane?masa tu aqilah hatta practice tarian.....dia kan pandai menari......huhu...korang nak tahu..rg lain kan main hanphne jerk!ade yang bawak PSP!lepas tu nak mmenunjuk-nunjuk pulak macam aku tak de gedik tol lah.......tapi handphone...diaorg semua cangih2 jelezs..aku punye biase...biase jerk!aku paling minat sekali phone..natasha nasuha...cantik giler!memang aku berminat lah.....ifah haziqah punye pown cantik....semua touch screen....tak sabar nak ade phone nanti...mmm lepas tu masa ppukul 12:15 kite org berkumpul kat bawah lobi...mmm...lepas tu kita owg gi makan kat JB CATERING lepas tu kite org main dekat muzium beakang tu...ne gambo nye...





ngan yang niejugak...mase nie korang nk tahu...aku irdina aqilah...ngan aqilah h ashik berposing jerk...best..tapi kalau ade khairul fahmi che mat lagi best...ataupun safe sali...nie....perlari jerk yang ade...tapi tetap best...ashik bergambar jerk...sampai...hihi...aqilah hatta punye camera habis bateri...mm..tengok yang nie plak...
ngan yang niejugak...mase nie korang nk tahu...aku irdina aqilah...ngan aqilah h ashik berposing jerk...best..tapi kalau ade khairul fahmi che mat lagi best...ataupun safe sali...nie....perlari jerk yang ade...tapi tetap best...ashik bergambar jerk...sampai...hihi...aqilah hatta punye camera habis bateri...mm..tengok yang nie plak...
comel tak?of coz lah comel..korang nak tahu kebanyakkan dalam sekolah aku kalau pengawas kawan ngan pengawas..tapi aku gan aqilah hatta...pelik!naper?sebab aqilah hatta pengawas aku...murid biaa jerk..sedih? tak lah...aku lebih ske kalau tak  jadi pengawas..tapi yang pasti..nothing will break us...tapi...selain ALLAH!mmm..tengoklah yang nie....
nnie aku...best lah.....masa nie nak makan dekat JB CATERING best..tapi..banyak sangat makan ...sampai dah gemok..tpi penyan restoran nie best...friendly giler...best lah.....oklah...yang dekat zoo tu boring sikit sebab aku ambik gambo cikit jerk......oklh bye....muahh......

No comments:

Post a Comment