Monday 28 November 2011

dah lame tak menjamu mate....tak sabarnye...

hye...opps....aSsAlAmUaLaIkUm.....thee..dah lamer aku tak gi shopping...hmmm....tak sabar rasanye nak gi shopping!oklah...korang pown tahu mak ngan ayah aku lom balik lagi dari _ _ _ _ _....so tak leh aku gi menjamu mata..untuk bershopping!sedih.....kalau gishopping pown..bukannye shoppig yang best..best..kena CONTROL sikit...yelh..akubukan gi ngan mama aku ker...papa ker...tapi ngan mak cik2 aku....may be....kadang2 aku gi ngan sedare mare....hmmm...kalau gi ngan mak usu aku beah ayak tak der lah aku kaku sangat...tapi kalau gi ngan mak cik atau pakcik yang lain agak kekok cikit...huh....tak sabar nak tunggu mak aku balik...harap2 mak aku selamatlah kat sana...hmmm...lagi 12 hari beiau balik...tak sabar nak dapat hadiah sebab aku dapat 5A ....sekarang aku ader kat umah atok aku...sedara aku balik kampung die...huhu...tak der kawan...sedara aku ader.....tapi LELAKI dan agak matang.....bosanlah kalau nak berbul ngan dia...kekok pown ader..lagipown nak berbual aper...so boleh dikatakan rutin aku kat cini agak samer...hmmm....apalah nasib ak esok...do you know?aku nie boleh mati kebosanan kalau tak der kawan nasib baik aku ader bawak batu seremban....hmmm...korang nak tahu aper rutin aku?HMMM!sebenarye malas aku nak citer tapi daripade aku tak wat paper baik aku cakap ngan korang....aku akan bangun seawal 7:30 pagi...pukul 6:00 aku dah bangun sembayang subuh...lepastu...aku terus mandi sebab aku tak suke bagun lepastu nak main dulu ker .....tengok tv ker....aku memang tak suker.....lepas tu aku sarapan...aloen...so boring!kadang2 ngan abg n' sedara aku!also boring....lepastu aku akan ulang buku cerita yang aku dah bace...boring!lepastu aku tengok tv..kalau tak hujn...lepastu solat...lepas tu pura2 tidur....also...boring...lepastu....aku bangun makan tengah hari...boring...lepstu....solat asar...duduk kat buai......melayan perasaan sendiri....oklah...not so boring...lepastu msok mandi ....solat..baca buku...tadi....boring....DINNER..lepastu aku akan tengok master chef...lepas tu....tidur....kalau korang rajin korang kirelah....berapa banyak aku tulis boring!hah!kirelah!kire!kire!hmmm.......boring.....klah...bye...n good night...sayang!

No comments:

Post a Comment