Monday, 5 December 2011

irdina....hmmm

hye korang ....naper entah aku rase sedih sangat....sampai aku ....cop!cop!rewind balik.....AsAlaMuAlAiKuM ....ok...entahlah...kenaper aku rase sedih sangat...sejak kebelakangan nie..hmmm...ok tipu!sebenarnye...aku akan kehilangan kawan baik aku....saper lagi....irdinalah....hmm...sebenarnye...die nak gi uk...helo!aper korang cakap?ULU KELANG?no lah...kalau macam tu aku tak sedih...bukan jauh sangat...dalam MALAYSIA jerk...tapi nie lain...n..ni..nie...UNITED KINDOM....hah?aper?jelezs?memang lah aku jelezs...tapi perasaan sedih lebih mengatasi segalanye...cewah..ayat...terer!hmm...sedih!haha...(buat-buat ketawe)...ARGH!nper sekarang kau nak gi ah irdina? naper kawan aku jugak yang gi hah? naper biler aku rapat ngan kau baru kau nak pergi ?hah!kenape?kenape mase kiteorang tak kenal kau tak per gi hah?hah?....hmm...mm...mmnmm ...sori... sorry!aku tak tak bermaksud nak sakitkan hati kaw irdina...cumer aku sedih jerk!sorry...hmm...hah!relex dayana... relex...oklah...harap irdina bace ape aku nak cakap nie....irdina...selamat tinggal daripade hidop aku...
asalamualikum....irdina....hmmm...terima kasih sebab sudi jadi kawan kiter...ok...ape-apepown...kiter mintak maaf kalau ader wat salah...mungkin selama nie...kite banyak susahkan awak....sorry sangat-sangat...nanti awak kat sane jangan lupe kite kat sini...halalkan ilmu yang awak pernah bagi kat kite....kalau kite ader wat salah kiter mintak maaf sangat-sangat...terima kasih tau...sebab awaklah..kite dapat 5A....sebab awak lah...tq!ok....nanti awak kat cana jangan luper solat..jangan bercampur angat sampai terbabas daripade agame islam....kalau boleh...awak pakai tudung sebab....aurat...facebook....blogger...semua jangan tak on...nanti kite rindu.....jangan luper kite kat sini...take care kat sana...contact2 kite kat sini....babbab tingkatan satu....awak tengok2 jugak nanti ketingalan susah....tau....kite sayang awak!mase awak kawin nanti ...jangan luper jemput kite....tau....huhu...sedih nye.....ccontact kite tau kalau ape -aper....kite sudi dengar...semua luwahan hati awak...jangan risau!oklah...yang penting....TAKE CARE....bai!Ily!!

2 comments:

  1. hahh .. #ketawa buat2 terharu .. hehe .. kita pon nak mintak maaf jugak sebab banyak buat salah .. :(

    ReplyDelete
  2. ok...lah kiter maafkan..macam maner?boleh carikan kite boyfriend mak saleh?haha!

    ReplyDelete