Tuesday 6 December 2011

hadiah-hadiah!

asalamualikum...oit!korang tengah wat perg tu?aper?bacer blog yana ker?betul ker nie?haha...perasanye...hmm...oi mak aku dah nak balik tau..sabtu nie...bersamaan dengan 10/12/2011..OH MY GOSH!jujur ye aku mengaku..aku memang rindu giler ngan mak n'of coz...papa...hihi...dan tak sabar nak dapat hadiah untuk....keputusan UPSR aku... hmm .. aku nak bagitahu nie aku nak hadiah first....jeng...jeng...jeng...






hah! power tak?cangih tak?lawa tak?hah!yana nak beli yang nie lah!aku rasa yang nie cantik...tapi mahallah... kesian mama..ngan papa.....tapi jujur cantikkan.....tapi....aku...takot kalau....dah beli sekali...macam tak berguna..kan membazir tu namenye...hah?betulkan...hmm...jadinye...mengelakan         daripade membazir aku err err...yana rase lebih baik....pilihan kedua....tengok eh!
canon...power shot!

yang nie pown aku suker sebab yang nie lawa!boleh bawak gi melancong....tapi biler yana pikir balik.....yang ngan family tak selalu...pergi melancong...memang lah selalu!tapi bukan setiap hari....tol ak?korang rase aku patut pilih....NOKIA N9...CANON nie? hah!bagi cadangan sikit...selain tu...pilihan ketiga ialah..yang nie aku pown suker...tapi...nantilah aku citer!

ipad.. 
hah!ipad!dalam kelas aku kan 34 orang yang dapat 5A jadinye.....dieorang ramai pilih IPAD...sebagai hadiah...kadang-kadang...aku jelezs...tapi...papa aku dah ader dah....so buat aper nak beli lagi...tapi....papa..aku punye untuk kerje...ade peluang ker aku nak maen nanti....hah!mesti tak ber peluang!oh....my....gosh!peningnye kepale aku nie....ish!ok...korang kena tolong aku buat pilihan.....tolong tau....sekarang yana tengah buntu nie....kalau nak bagitau...dekat shout box atau pown comment tau!

No comments:

Post a Comment