Tuesday, 6 December 2011

tengok tak?

korang tengah wat perg?dah tahu aper yang perlu aku beli untuk hadiah?kalau dah bagitahunye!haha!oklah!tajuk hari nie kan 'tengok tak?' korang nak tahu tak tengok aper?hah!aper nak?ok nanti yana bagitahu ye!sememtare tu yana nak tanye nie...selalunye kalau korang pergi interview(sekolah berasrama penuh/sekolah menengah macam SSI) aper yang dieorang tanye hah?esok yana nak pergi interview ssi ....berdebar tak terhinnga sekarang nie...percaye tak?tak?hmm...kesian yana...korang tak caye!haha!tak perg tak yah percaye pown tak perg sebab yana ....tipu hah!ok yana jujur memang yana tipu...naper salah?(memanglah salah giler ker tak salah...kan berdose)hmm....tapi jujur memang debaran ader eh!

 

ulat pown bcer buku..aku?

sekarang nie aku rase macam nak bacer buku tapi...aku malas dan aku macam nak.....hmm...tapi perlu ker?korang tengoklah dulu photos nie.....aku pown tak der kerje....sebenarnye ader tapi malas....tak mungkin tak der kerja...bacer buku boleh.....tidur boleh...hah!tidur...
hah!tidur!tak sabar!

ok...aku tak sabar nak tidur ni...so sebelum aku tidur..aku harap korang boleh lah tolong doakan aku lulus supaye dapat masok sekolah SSI tu...ok!tq tu you....
ok...memangdangkan topic kater....tengok tak?so...kenalah citer pasal TV...so...yana nak tanye nie...korang tengok tak?cerekarama hari tu...alah!pasal  NUR AIN...aper korang tengok...bagus!ader kawan aku nak borak-borak!best n citer die...korang tahu tak makne NUR AIN..tak tahu....nasib baik ader kawan sebaik aku...jadi yana nak bagitahulah nie...NUR AIN tu....cahaya permata...(ohh pandainye dayana nie...*haha!perasan) oklah...yang paling best dalam citer tukan yang mase NUR AIN cakap....



        kadang-kadang ALLAH bagi kite matahari...
        kemudian dia turunkan hujan dan petir..
        kite menangis mencari mana matahari
        rupa-rupanye ALLAH nak hadiahkan kite pelangi!
                            



dari situ kite semua dapat pengajaran kan....so...gunakanlah!bye..jgn luper doakan!

No comments:

Post a Comment